Case study
Współpraca z 44 FOX
44 FOX
Firma, która stworzyła aplikację do kompleksowego zarządzania Auto Komisem oraz Salonem Samochodowym
Cel:
Stworzenie nowoczesnej, spójnej identyfikacji wizualnej, która wzmocni markę i jej widoczność online.
Strona www
- Stworzyłem responsywną, przyjazną użytkownikowi stronę internetową, która nie tylko dobrze wygląda na różnych urządzeniach, ale również jest łatwa w nawigacji.
- W przejrzysty sposób zaprezentowałem usługi oraz funkcje aplikacji stworzonej przez 44 Fox
- Optymalizacja SEO, dzięki której strona łatwo pojawia się w wynikach wyszukiwania.
Logo i materiały reklamowe
- Skupiłem się na minimalistycznym, ale wyrazistym logo, które będzie łatwo rozpoznawalne i pasujące do różnych nośników (druk, digital).
- Ulotki i teczki zostały zaprojektowane w sposób spójny z resztą identyfikacji wizualnej. Prosty, przejrzysty design podkreśla profesjonalizm marki.
- Zaprojektowałem zestaw grafik promocyjnych na Facebooka, Instagram oraz LinkedIn, które są spójne z identyfikacją wizualną marki.
Efekty
Praca nad projektem dla 44 Fox była świetną okazją, żeby stworzyć kompletną identyfikację wizualną firmy. Efekty idealnie wpisują się w potrzeby klienta, a zaprojektowane rozwiązania są nowoczesne, praktyczne i spójne. Mega się cieszę, że mogłem dorzucić swoją cegiełkę do budowania silnej marki!
Nowoczesna
strona internetowa z intuicyjnym interfejsem użytkownika.
Spójny
wizerunek marki na wszystkich kanałach komunikacyjnych – od online, przez druk, po social media.
Lepszą
widoczność online i większe zaangażowanie w social media.